Ahli-Ahli PAS: Berbaloikah anda bersama PAS?

Tuesday, October 25, 2011

Terlebih dahulu RajaBersiung memohon maaf bagi pihak Pang5Husin kerana sudah lama tidak mengemaskini blog ini. Dari statistik BLOGGER, masih ramai yang melayari blog ini. TERIMA KASIH Kerana masih sudi melawat.  Pang5Husin sekarang ini amat sibuk dengan kerja-kerja harian serta pengajian yang dilalui. Bukan apa, mungkin umurpun dan bertambah, maka ilmu agama pun perlu ditambah. InsyaAllah, harapan RajaBersiung agar Pang5Husin menjadi manusia yang menyintai Allah. Semua yang dilakukan dan dikerjakan adalah kerana Allah.


Sebagai pemula penulisan yang sudah lama ditinggalkan oleh Pang5Husin, Raja Bersiung ingin memaparkan satu video yang dirakam di pengajian pondok yang kisahnya merujuk kepada beberapa kitab-kitab ulama Muktabar dahulu tentang HARBI. 


Harbi adalah musuh wahid yang ingin memusnahkan Islam. Bersekutu dan bersubahat dengan mereka menjadikan kita seolah-olah musuh Islam. Musuh Islama wajib kita fisabilillah.

Mari kita dengan apa yang diterangkan dalam pengajian ini berkaitan Harbi dan musuh-musuh Islam. Kita patut fikir dan buka hati memikirkan apakah yang kita lakukan hari ini memenuhi kehendak Islam atau sebaliknya. Itupun jika kita mengaku kita ahli sunnnad wal jamaah.

0 comments:

Post a Comment

Apa kata Blogger