TemplateGoal

Mutakhir

Artikel Terkini

Si Kitol & Raja Mendeliar III

Monday, August 14, 2006

Kisah percintaan Khairy dengan Nori juga sebenarnya hasil perancangan licik Kalimullah yang telah menemukan mereka. Nori mudah tumpas ditangan Khairy yang beria-ia menunujukkan cintanya kepada Nori yang dari segi rupa tidak seberapa dan tidak sepadan dengan Khairy.

Bagi Khairy, mencintai Nori bukan sesuatu yang susah. Baginya, sesiapa sahaji yang boleh membuka jalan untuk mencapai kuasa boleh dicintai dan dicumbui. Khairy tahu, dengan kuasa, dia akan dapat memilih gadis-gadis yang diidamkan untuk dijadikan penghibur hatinya.

Hari ini jelas, Maya Karin serta gadis Singapura itu, menjadi penghibur hatinya dan Nori menjadi sumber kuasanya.

Kesabaran Khairy dan kesanggupannya mengahwini Nori sekarang membuahkan hasil bukan sahaja untuk dirinya malahan untuk Kalimullah dan sudah tentu Singapura.

Sejak Pak Lah mengambilalih dari Dr Mahathir, Singapura tidak lagi menunjukkan sikap bermusuh malahan menunjukkan kesediaan untuk berbaik-baik.

Bagi Pak Lah, ini adalah kejayaan diplomasinya. Tetapi umum tahu, Singapuratidak pernah berminat untuk berbaik-baik dengan Malaysia dalam apa keadaan sekalipun kecuali jika ia menguntungkan republik. Itu.

Sekarang dengan adanya Khairy dan Kalimullah sebagai orang kepercayaan Pak Lah, Singapura tidak perlu bermusuh malahan berbaik-baik dengan Malaysia akan menutup rahsia hubungan mereka dengan Khairy dan Kalimullah.

Hasilnya, Temasek, badan pelaburan kerajaan Singapura bereluasa di Malaysia, mengambil alih pantai Holdings, Southern Bank Berhad, Avenue Capital (menerusi ECM Libra yang diterajui Kalimullah dan Khairy sebagai ahli lembaga), Telekom Malaysia selain dari mencuba untuk menerobos syarikat Malaysia seperti Proton.

Kepentingan Melayu dan UMNO semakin terpinggir dan inya dilakukan secara sistematik tanpa disedari oleh umat Melayu. Kesemua dilakukan atas nama meritocracy dan hamper kesemua media massa, terutama dari luar Negara menyokong usaha itu kerana selari dengan agenda globalisasi.

Dr. Mahathir yang telah melihat usaha Singapura menghancurkan kepentingan Melayu akhirnya tidak lagi dapat menahan dirinya lantas secara lantang mengkritik kepimpinan Paklah dengan harapan ahli UMNO dan orang Melau akan sedar akan ancaman yang mereka hadapi.

Namun, suaranya itu dibantah oleh orang Melayu dan ahli UMNO sendiri. Maka berleluasalah Si Kitol dan Raja Mendeliar. Akan hancurkan tamaddun Melayu moden yang dibina oleh UMNO kerana angkara mereka ini ? Akan terjajahkah kita lagi ?

1 comments:

melah said...

Bang...
Cerita bess... Cerita lagi bebanyak pasal diaorg. Kasik tahu kawan2...

Tapi... Pening sikit le kepala. Warna hijau sangat...

Post a Comment

Apa kata Blogger

  • SELAMAT TAHUN BARU 2016 - Assalamualaikum semua pengikut KedahTimes. Selamat tahun baru masehi 2016. Moga dengan kedatangan 2016, kita berolehi kejayaan terutama dalam membangunkan...
    11 months ago
  • Umno kena kencing??? - *SOKONG MEMBAWA REBAH* Pakatan Rakyat telah berjaya mematahkan usaha-usaha UMNO untuk menarik sokongan institusi agama di negeri Selangor bagi menyokon...
    5 years ago