ANTARA AYAT-AYAT YANG DISELEWENG PAS V

Saturday, December 5, 2009


Lagi ayat-ayat seterusnya yang diseleweng oleh Pemimpin PAS . Kerja-kerja ini berterusan sehingga sekarang. Cuba kaji dengan betul dan fahami kenapa mereka beriya-iya memperalatkan ayat-ayat Allah untuk kepentingan mereka dan parti mereka. Dan kini ayat-ayat Allah dibaca oleh kafir dan didengari oleh penyokong-penyokong PAS yang mengaku lebih Islam dari yang lain dalam ceramah-ceramah anjuran Pakatan Rakyat.

Ayat 22 Surah at-Taubah

TAFSIRAN SEBENAR

TAFSIRAN PAS

Mereka kekal didalamnya selama-lamanya.  Sesungguhnya Allah menyediakan di sisi-Nya pahala yang besar.
Orang-orang PAS akan masuk syurga secara berkekalan

Ayat 23 Surah at-Taubah

TAFSIRAN SEBENAR

TAFSIRAN PAS

Wahai orang yang beriman!  Janganlah kamu menjadikan bapa-bapa kamu dan saudara-saudara kamu sebagai orang yang didampingi jika mereka memilih kufur degan meninggalkan iman; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka orang yang didampingi, maka merekalah orang yang zalim.
Antara yang memilih kekufuran ialah: Tidak ikut serta berjihad bersama-sama parti PAS, oleh itu walaupun ibubapa kita jikalau mereka memilih kekufuran tidak boleh di dampingi


Ayat 28 Surah at-Taubah

TAFSIRAN SEBENAR

TAFSIRAN PAS

Wahai orang yang beriman! Sesungguhnya  (kepercayaan) orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid al-Haram sesudah tahun ini; dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurnia-Nya, jika Ia kehendaki.  Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana
Berdasarkan ayat ini maka sesungguhnya orang-orang UMNO adalah najis, sebab itu janganlah mencampuri mereka


Ayat 29 Surah at-Taubah

TAFSIRAN SEBENAR

TAFSIRAN PAS

Perangilah orang yang tidak beriman kepada Allah dan tidak beriman kepada hari Akhirat dan mereka pula tidak mengharamkan apa yang telah diharamkan oleh Allah dan Rasul-Nya, dan tidak beragama dengan agama yang benar, iaitu dan orang yang diberikan Kitab (kaum Yahudi dan Nasrani), sehingga mereka membayar "Jizyah" dengan keadaan taat dan merendah diri.
Oleh sebab kerajaan Barisan Nasional khususnya UMNO tidak mengharamkan sesuatu yang diharamkan oleh Allah maka berjihadlah melawan mereka, jikalau perlu bolehlah berperang dengan mereka

Ayat 38 Surah at-Taubah

TAFSIRAN SEBENAR

TAFSIRAN PAS

Wahai orang yang beriman! Mengapa kamu, apabila dikatakan kepada kamu: "Pergilah beramai-ramai untuk berperang pada jalan Allah", kamu merasa keberatan (dan suka tinggal menikmati kesenangan) ditempat (masing-masing) ? Adakah kamu lebih suka dengan kehidupan dunia daripada kehidupan Akhirat? (Kesukaan kamu itu salah) kerana kesenangan hidup di dunia ini hanya  sedikit jua berbanding dengan (kesenangan hidup) di Akhirat kelak.
Apabila pemimpin PAS mengajak berjihad hatta berperang sekalipun maka Penyokong PAS tidak ada pilihan lain lagi, mestilah segera menyahutnya, sahutan ini disebabkan mengata Akhirat adalah lebih baik.  Sesungguhnya kesenangan di dunia adalah sementara sahaja.








0 comments:

Post a Comment

Apa kata Blogger