Bila SI KAFIR Berlakon!

Sunday, August 16, 2009

Semakin seronok melihat Wong Chuan How yang terus berlakon untuk menagih simpati rakyat TANAH MELAYU dengan sokongan sebilangan manusia yang 'kelihatan' seperti orang Melayu dan beragama Islam. Wong Chuan How ini juga mendapat sokongan padu daripada rakyat kebanyakan yang juga kebanyakannya kelihatan seperti orang Melayu dan beragama Islam.

Luka sedikit di kaki, dibalut tebal-tebal supaya kelihatan kakinya sudah patah riuk. Kes-kes yang melibatkan penyelewengannya yang menjadi proksi kepada Ronnie Liu, disembunyikan dengan tuduhan SPRM yang zalim. Pada masa yang sama, satu resolusi dibuat oleh kepala Dajal Tanah Melayu dengan dibantu oleh dua pendokongnya bahawa UMNO dan BN yang sebenarnya mencabuli Islam dan umatnya di TANAH MELAYU ini.

Gelagat yang sama apabila Koperal Gillard Shalit yang sememangnya salah seorang pembunuh rakyat Palestin ditangkap oleh pejuang Arab Palestin dan ditahan, maka keseluruhan ketumbukannya termasuklah Amerika Syarikat yang menjadi dalang, BERLAKON bahawa merekalah yang jadi mangsa, bukan mereka memangsai rakyat Gaza, Palestin dan Beirut.

Lebih berjaya apabila Pengarah Siasatan SPRM mengambil keputusan untuk membekukan semua siasatan terhadap orang politik serta penyelewengan dan kedajalan mereka dengan alasan paling TIDAK MUNASABAH. Dengan kata lain, apa yang dihajati oleh Dajal dan para pendokongnya telah pun berjaya - bebas daripada siasatan dan undang-undang.

Di satu ketika yang lain, penjawat-penjawat awam terus dilontarkan dengan kata keji dan hina agar mereka lemah semangat serta gagal menjalankan fungsi yang dibayar dengan wang cukai rakyat. Tujuannya agar kaum Dajal ini bebas dan digeruni. Anak-anak Dajal pula bertebaran ke serata alam dan pelusuk untuk mengiyakan kata-kata bapa Dajal mereka, bahkan secara terang-terangan berani menyanggah perintah Allah Taala tentang kasih sayang sesama muslim tetapi bersikap keras terhadap bukan Islam dengan alasan-alasan yang akal mereka fikirkan, munasabah.

Di Iran, negara yang dilabelkan sebagai 'Sarang Rafidhah' cuba menunjukkan teladan kepada umat Islam di seluruh dunia tentang erti pemerintahan dan rakyat yang diperintah menurut Islam. Terbaru, 25 orang lagi penunjuk perasaan anti kerajaan dibicarakan selepas 110 orang yang lain dibicarakan dan didapati bersalah. Hukuman yang menanti mereka ialah MATI! Itu adalah fatwa Majlis Ulama Iran, sepakat di kalangan para ulamanya.

Beberapa ratus tahun yang lampau, seorang bekas raja yang menjadi ulama sufi, Ibrahim Adhan melarikan diri apabila diketahui Hajjaj Yusuf As-Tsaqafi memburunya setelah dia SECARA TIDAK SENGAJA mengkritik Khalifah Yazid bin Muawiyyah di khalayak awam. Tidak pula Ibrahim Adhan berkelakuan sebagaimana yang dilakukan oleh dajal di sebelah sini, bahkan akur bahawa dia yang melakukan kesalahan, meskipun Yazid bin Muawiyyah dan Hajjaj Yusuf As-Tsaqafi diberikan pelbagai gelaran yang menjijikkan.

0 comments:

Post a Comment

Apa kata Blogger